דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

מר

עברית

אביב שרון הוא דוקטורנט בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון – מכון טכנולוגי לישראל, בהנחיית פרופ'-משנה אילת ברעם-צברי. 

תחום המחקר שלו הוא תקשורת המדע ברשתות חברתיות בנושאים שנויים במחלוקת, כגון חיסונים.

אביב מחזיק בתואר ראשון בביולוגיה‬ (בהצטיינות), ובתואר ראשון נוסף בהוראת ‬‬הביולוגיה (בהצטיינות ראויה לשבח), שניהם מהטכניון – מכון טכנולוגי לישראל; ובתואר שני במדעי החיים, ממכון ויצמן למדע. אביב לימד את מקצועות הביולוגיה והביוטכנולוגיה בבית ספר תיכון בחיפה והכין לבחינות הבגרות במקצועות אלו.

תלמיד מחקר לקראת תואר מוסמך בחוג לניהול מידע וידע, הפקולטה לניהול, אוניברסיטת חיפה.

דטה ג'ורנליזם

תלמיד מחקר במסלול לימודי מחקר מקדים , החוג לניהול מידע וידע, עבודת התזה שכתבתי בהנחייתה של ד"ר דפנה רבן עסקה בבחינת הערך הכלכלי של מודיעין

ברוך שומרון הוא סטודנט לתואר שני בהנחייתו של פרופ' עמית שכטר, במחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן גוריון בנגב.

מחקרו עוסק בהדרה טכנולוגית (פערים דיגיטליים) של נגישות טכנולוגית ואוריינות דיגיטאלית, בדגש על צרכי המידע (Information needs) של קהילת עולי 'בני המנשה' בישראל.

 

Baruch Shomron is a Masters student under the guidance of Professor Amit Schejter, in the department of communication studies, at Ben Gurion University of the Negev.

 

סיימון הוא פסיכולוג תעסוקתי-ארגוני ודוקטורנט בחוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה בהנחייתם של פרופ' ברוך נבו מהחוג לפסיכולוגיה ופרופ' שיזף רפאלי ראש המרכז לחקר האינטרנט. מחקרו עוסק בהבדלים בין אישיים בהתנהגות מידע בתווך טכנולוגי. באופן ספציפי, המחקר מתמקד בקשר בין יכולות שכליות לבין אסטרטגיות חיפוש מידע באינטרנט. 

נושאי מחקר ועניין נוספים: קשרים והשפעות בין הפרט מידע וטכנולוגיה, אינטליגנציה ויכולות שכליות, שיטות מחקר וסטטיסטיקה, מיון ברירה והערכת עובדים, יעוץ ופיתוח ארגוני, יעוץ ואימון למנהלים.

אלכס רוזנברג

המחקר עוסק בקשב הארגוני של עובד הידע, הן מנקודת מבט פסיכולוגית קוגניטיבית והן מנקודת מבט סוציולוגית ארגונית, מתוך אמונה כי מחקר והבנת הקשב הינם מפתח לתכליתיות ויעילות בעידן של היצף מידע. המחקר מתמקד בתקשורת מתווכת מחשב, ומנסה להציע כי ממשק נבון אשר תומך ויזואלית בצרכי הקשב של הפרט הינו מיטבי לצרכי קשב זה.

עמודים