דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

ds_Reserrch_name_header

חזור

חזור

תלמידים רוצים דעת כל כך הרבה דברים – "איך זה שאנחנו שותים נוזלים בצבעים שונים והשתן שלנו תמיד צהוב?", "האם אפשר לאלף אריה להיות צמחוני?", "איך זה שאנחנו לא מרגישים שאנחנו גדלים?"...ועוד שאלות רבות ומעניינות שלא תמיד מתאפשר למורה לענות עליהן כי "זה לא בחומר הלימוד..."

לצורך כך פותחה שיטת "סילבוס-הצללים" (על משקל "ממשלת הצללים") המשלבת שאלות תלמידים בתוכנית הלימודים, ובכך מאפשרת לשלב את תחומי העניין של הלומדים בהוראה.

על בסיס שיטה זו אנו מפתחים כיום את "סילבוס הצללים השיתופי המקוון, שיאפשר למורים לגלות מה התלמידים שלהם רוצים לדעת בקשר לנושאים הנלמדים בשיעורי מדעים ויסייע להם להחליט איזה מידע ופעילויות הם יכולים להשתמש כדי לצמצם את הפער בין עניין התלמידים ודרישות תוכנית הלימודים.