דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

ציפורה רקדזון

עברית
מועד האירוע: 
24/06/2015 - 09:00
בקישור 

תקשורת/יצירת דו שיח עם הציבור מהווה אתגר למדענים, במיוחד בכתיבה. לעיתים קרובות מדענים מגלים כי כתיבה לציבור הרחב היא קשה במיוחד, בעיקר משום שהם הוכשרו לתקשר רק או בעיקר עם הקהילה האקדמית. נראה כי ככל שמדענים מאומנים 'לדבר מדע', הם שוכחים איך 'לתקשר מדע' בפנייתם לציבור.

ציפורה רקדזון

רקע אקדמי: תואר ראשון בלשון אנגלית ואומנות מאוניברסיטת חיפה, תעודת הוראה ממכללת גורדון, ותואר שני בלשון אנגלית מאוניברסיטת חיפה. דוקטורנטית במחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה, בטכניון, בהנחייתה של פרופ'מ אילת ברעם-צברי.

רקע מקצועי: מרצה לאנגלית בטכניון מ-2002. מרצה לכתיבה אקדמית לדוקטורנטים וגם אחראית על קורסי כתיבה אקדמית לדוקטורנטים.

מה אני חוקרת: כתיבה אקדמית ופופלרית בנושאים מדעיים וטכנולוגים: תהליכי הוראה, כתיבה ולמידה אצל סטודנטים לתארים מתקדמים.