דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

תמר וייס

עברית
Kali, Y., Tabak, I., Ben-Zvi, D., & Kidron, A., et al. (2015). Technology-enhanced learning communities on a continuum between ambient to designed: What can we learn by synthesizing multiple research perspectives? In O. Lindwall, P. Koschman, T. Tchounikine, & S. Ludvigsen (Eds.), Exploring the Material Conditions of Learning: The Computer Supported Collaborative Learning Conference (CSCL), Volume II (pp. 615-622). Gothenburg, Sweden: The International Society of the Learning Sciences.

This symposium brings together the theoretical and practical tools of scientists in both the social and educational sciences in order to examine the types of interaction, knowledge construction, social organization and power structures that: (a) occur spontaneously in technology-e

Ben-Zvi, D., Hod, Y., & Weiss, T. (2015). Developing a framework to enhance creativity and creative collaboration via video self-reflection. In O. Lindwall, P. Koschman, T. Tchounikine, & S. Ludvigsen (Eds.), Exploring the Material Conditions of Learning: The Computer Supported Collaborative Learning Conference (CSCL), Volume II (pp. 775-776). Gothenburg, Sweden: The International Society of the Learning Sciences.

We offer a novel conceptualization for creativity, reflection, and collaboration. Viewing these three cornerstones of learning a s inter -dependent parts of the way science produces knowledge, we suggest a design-based research approach that can investigate these phenomena jointly.

מועד האירוע: 
16/05/2016 - 09:00
ביום ב' ה-16/5 נפגש באונברסיטת חיפה (חדר 566 בפקולטה לחינוך) ונקדיש את היום לעבודה על הספר המתוכנן. 
מועד האירוע: 
31/03/2016 - 09:00

 

מועד האירוע: 
28/12/2015 - 09:00
ב-28/12/15 מתקיים מפגש רבעוני של חוקרי LINKS (חוקרי PI). 
מועד האירוע: 
07/06/2015 - 08:00
LINKS symposium at the CSCL conference in Gothenburg

LINKS symposium at the CSCL conference in Gothenburg  with 17 of the LINKS I-CORE researchers, Chris Hoadley

מועד האירוע: 
14/01/2015 - 13:30

הנכם מוזמנים להשתתף בהרצאתו של פרופ' Carlos Tewel בנושא התערבות עבור ילדים עם אוטיזם.

עמודים