דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

נלי אליאס

עברית
Kali, Y., Tabak, I., Ben-Zvi, D., & Kidron, A., et al. (2015). Technology-enhanced learning communities on a continuum between ambient to designed: What can we learn by synthesizing multiple research perspectives? In O. Lindwall, P. Koschman, T. Tchounikine, & S. Ludvigsen (Eds.), Exploring the Material Conditions of Learning: The Computer Supported Collaborative Learning Conference (CSCL), Volume II (pp. 615-622). Gothenburg, Sweden: The International Society of the Learning Sciences.

This symposium brings together the theoretical and practical tools of scientists in both the social and educational sciences in order to examine the types of interaction, knowledge construction, social organization and power structures that: (a) occur spontaneously in technology-e

מועד האירוע: 
16/05/2016 - 09:00
ביום ב' ה-16/5 נפגש באונברסיטת חיפה (חדר 566 בפקולטה לחינוך) ונקדיש את היום לעבודה על הספר המתוכנן. 
מועד האירוע: 
31/03/2016 - 09:00

 

מזל טוב ללדורית, דפנה, קרן, מיטל, נלי, חני, איילת ויעל

מועד האירוע: 
28/12/2015 - 09:00
ב-28/12/15 מתקיים מפגש רבעוני של חוקרי LINKS (חוקרי PI). 

תלמידים יוצאי אתיופיה משתייכים לאחת מהקבוצות החלשות והעניות ביותר באוכלוסייה היהודית בישראל. תלמידים אלה מתמודדים עם פערים חברתיים ותרבותיים, בנוסף לקשיים כלכליים וסטריאוטיפים גזעניים.

סטודנטים יוצאי אתיופיה שייכים לאחת הקבוצות העניות ביותר באוכלוסייה היהודית בישראל. הם מתמודדים עם פערים חברתיים ותרבותיים בנוסף לקשיים כלכליים וסטריאוטיפים גזעניים.

פרופ' דפנה למיש- חוקרת בעלת שם עולמי בתחומי תקשורת, מהבולטות והמובילות בחקר ילדים, בני נוער ומדיה. היא מכהנת כדיקנית הקולג' תקשורת המונים ואומנויות המדיה באוניברסיטת SIU  בארה"ב.

מועד האירוע: 
07/06/2015 - 08:00

עמודים