דלג לחלק העיקרי

יצירה שיתופית של ידע בקהילות מוגברות טכנולוגיה

אסתי לסלו

עברית
Kali, Y., Tabak, I., Ben-Zvi, D., & Kidron, A., et al. (2015). Technology-enhanced learning communities on a continuum between ambient to designed: What can we learn by synthesizing multiple research perspectives? In O. Lindwall, P. Koschman, T. Tchounikine, & S. Ludvigsen (Eds.), Exploring the Material Conditions of Learning: The Computer Supported Collaborative Learning Conference (CSCL), Volume II (pp. 615-622). Gothenburg, Sweden: The International Society of the Learning Sciences.

This symposium brings together the theoretical and practical tools of scientists in both the social and educational sciences in order to examine the types of interaction, knowledge construction, social organization and power structures that: (a) occur spontaneously in technology-e

מועד האירוע: 
07/06/2015 - 08:00
LINKS symposium at the CSCL conference in Gothenburg

LINKS symposium at the CSCL conference in Gothenburg  with 17 of the LINKS I-CORE researchers, Chris Hoadley

מועד האירוע: 
24/06/2015 - 09:00
בקישור 

חני סבירסקי

​אסתי לסלו

מועד האירוע: 
24/06/2014 - 12:30

אחת ממטרות החינוך המדעי היא הנחלת אוריינות מדעית: הקניית תכנים, מיומנויות ועמדות המקדמים שימוש מושכל במדע בחיי היום-יום. מחקר זה בוחן ביטויים של אוריינות מדעית בשיח הציבורי בישראל בסביבה מקוונת ואותנטית. המחקר מתמקד בשיח ציבורי, העוסק בסוגיות סוציו מדעיות שלהן מרכיבים של אתיקה ומוסר.

networked society
מועד האירוע: 
17/09/2014 - 09:00

בהמשך המסורת שהחלה עם הקמת המרכז, קהילת LINKS מתכנסת שוב למפגש מרתק של יומיים ובמהלכם יתקיימו הרצאות אורח, סדנאות ומפגשים סביב העשייה  הסינרגטית במרכז, הרעיונות החדשים ושיתופי הפעולה בין חוקרים.

מועד האירוע: 
13/10/2013 - 09:00
בהתרגשות גדולה ובשמחה אנו מזמינים אתכם ליטול חלק בכינוס LINKS הראשון, אשר מתקיים בימים ראשון ושני, ט'-י' בחשון ת

אסתי לסלו  בעלת תואר ראשון בביולוגיה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני בנוירוביולוגיה, ומדעי הרפואה מבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית. ודוקטורט מהטכניון, במחלקה לחינוך למדע וטכנולוגיה. אסתי מרצה בחוג למדעי המעבדה הרפואית במכללה האקדמית צפת, ומכשירה מורים לביולוגיה מאז 2006.

המחקר שלה במסגרת הדוקטורט בטכניון, בהנחיית פרופ'מ אילת ברעם צברי, עסק באפיון השיח הציבורי בביואתיקה באתרי חדשות באינטרנט.  נבחנו כיצד באים לידי ביטוי האורינות המדעית והאורינות האתית בדיון. השיח בשדה האוטנטי עשוי לקדם הבנה לגבי החינוך לאזרחות מושכלת, גיבוש עמדות מבוססות ידע ויישום הידע המדעי בחיי היומיום.

עמודים